♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
گودزیلا........

گودزیلا چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نام علمی پسری که به سن بلوغ رسیده است........

 

من نمی گم دانشمندان گفتن

 

سندشم پسرهمسایمونه

 

به دوروبرنگاه کنی زیاده می بینی.......

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت14:52---8 تير 1393
ما میگیم دیووونه
پاسخ:اون بحثش جداس کلن من به همه می گم خل به پسراالبته ولی دیونگی عالم خاصی لطفکن به پسرا دیگه نگودیونه همون خلو چل بگی بسه


Me
ساعت13:36---30 خرداد 1393
واقعا گودزیلان....چه دخترش چه پسرش!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:نه بازدخترش بهتره


vahid
ساعت8:15---18 خرداد 1393
دیوار که باشی عاشق کسی میشوی که یادش نیستذکی و کجا به سینه ات تکیه کرده است
پاسخ:لایک ممنون که سرزدی


vahid
ساعت7:56---18 خرداد 1393
سلام گیتی خانم آره لینک شدم فرقی نمیکنه بازدید کننده کی باشه خوشحال شدم به وبم سر زدی
پاسخ آره خوشحال باش منم خوشحال شدم سرزدی فرق نمی کنه که فرق نمی کنه فقط یه سوال بود


saeedsingle
ساعت0:00---18 خرداد 1393
خخخخ طفلی آقا پسرا..
وب خوبی داری
به منم سر بزن خوشحال میشم

پاسخ:وا طفلکیا وای چقددلم براشون سوخ خب دروغ نیست عین واقعیت بنزرمن اصنم طفلکی نیستن همشون خرس گند ممنون که سرزدی چشم حتماسرمی زنم


عشق2طرفه
ساعت8:16---17 خرداد 1393
خخخخ ما هم یه دونه داریم
پاسخ:واچه جالب موفق باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [جمعه 16 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld