♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
پسرایرونی.............

طرز تهیه پسر ایرونی:

گوشت, پوست و استخوان: به طور میانگین 15کیلوگرم

چربی عضله نما: 60کیلوگرم

تافت و چسب مو : 3 قوطی

قدرت زبون بازی : 72ساعت بی وقفه

دروغگویی: 20بار در ثانیه

قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار

قدرت پیچوندن : 30دور در دقیقه

تنبلی: عصاره ی 70 آدم فراخ

صبر و شکیبایی: در این مورد ذائقه ای می باشد

... قدرت حرکت چشم:380 درجه در همه ی جهات.....

 

اینکه دخترخانومای گل مواظب خوبی هاشون باشن ازماگفتن بود

لیاقت اوناخیلیییییییییییییی بیشترازایناس..............................


نظرات شما عزیزان:

(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت20:23---31 خرداد 1393
مرحله4

MAHTAB
ساعت21:17---29 خرداد 1393
بله بله
کم کم داری اعتراف میکنیا
تو چ گناهی کردی ک من در جریان نیسم؟؟؟!!
یا نکنه باهم کردیمش
اگه اونجوریه ک رو نکنیا!
پاسخ:من به چی اعتراف کنم واضح تربگو


parisa
ساعت14:42---27 خرداد 1393
یادته بهم گفتی سیگار نکش؟

الان سیگار که هیچ

اِی تک و توکی نفس میکشم

بهت قول میدم این را هم ” کنار ” بگذارم
پاسخ:زیبابودمانندهمیشه


بهنام
ساعت9:05---27 خرداد 1393
سلام



صبح بخیر



خوبی گیتی



ولی من طرز تهیه م یه جوره دیگس پاسخ:چی؟؟؟؟؟ یه چی اضاق داری؟؟؟؟؟؟؟؟ یاکلن کم داری صبه شمام بخیر


mahtab
ساعت17:42---26 خرداد 1393
از چی گاز بگیرم؟!!عایا؟

پاسخ:لپ من


mahtab
ساعت17:41---26 خرداد 1393
دم تو گرم.ممنون
راستی گیتی تعارف نکنا ک ناراحت میشم جونه توزور بزن تازه استعدادات تو کشف این ساده ها داره شکوفا میشهمیگم یه وق هدر نشی انقد تو ساده شناسیت خوب بوده و ما نمدونستیم
پاسخ:هی منوسرکوب کردم جون توباشه ادامه می دم این عرصروشایدبراخودم ساده نویسی شودم بعدهمه بم افتخارخواهند کرد


mahtab
ساعت16:51---26 خرداد 1393
رااااااااااااااااااستی جی بی
این موستو درس کن مرگ من
خیلی رو اعصابمهب وبتم ک نمیاد خب
پاسخ:رچرانمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:درستش کردم فقط بهخاطرتو


mahtab
ساعت16:50---26 خرداد 1393
براستی ک سادگی زیباس
ممنون بابته مرور خاطراتی ک کردی
پاسخ:هههههههههههههه خواهش میشه یه گازخوشگل بگیرم یامیگیری؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت16:46---26 خرداد 1393
هه:):):):):)
اینطور عمیقانه تاحالا به یه پسر نیگا نکرده بودما
دنیایی دارن این پسرا:):):):):)
قربون داداش گیتی گلم با این پستاش خصوصا توصیه آخرش
پاسخ:میبینی مااینیم دیگه


vahid
ساعت1:58---26 خرداد 1393
به هر کس می گویم تو به خودش میگرد....
اما نمیداند هیچ کس برای من تو نمی شود...
پاسخ:واقعااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld