♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
چالشام
يكي از چالش هاي بزرگي كه در كودكي فراروي من بود باهاش درگير بودم

 ..

 ..

 ..

..

..

اين بود كه چه جوري ‌فريبرز عرب‌نيا‌ و ‌ابوالفضل پور‌عرب‌ رو از هم تفكيك كنم !!!


نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت14:57---26 مرداد 1393
واااااااااقعا
پاسخ:اخ آره


MAHTAB
ساعت12:09---16 مرداد 1393
پس من کامپیوتر تنها میرم گلم زبان دوس ندارم با فائز برو

تنها
ساعت16:33---10 مرداد 1393
درسته هیچی نبودم اما آرزوم بود تو رو خوشبخت کنم

تو زیادی و من از کم کمتر تر، اره خوب هیچی ما هم سطح نیست

حالا وقت بودنم تموم شد و واسه ی موندنم فرصت نیست

از خیال روزی که نبینمت همیشه پشت دلم میلرزید

اگه کم گذاشتم و کم بودم به خدا بدون که دستم نرسید

عاشقت بودم و از دست تو دل پر و لبریز شد از غصه و درد

تو فقط بگو ازم چی خواستی که دلم تونست و واسه تو نکرد
تنها


dina
ساعت17:06---9 مرداد 1393
اره هنوزم هست
پاسخ:ههههه آره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld