♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
زندگی

دیگه نه "شلوار پاره" نشونه "فقره"

نه "سکوت" علامت "رضایت"

ارزشها "عوض" شده

"عوضی ها"، باارزش شدن.

 



نظرات شما عزیزان:

❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت10:15---20 دی 1393
خیلی قشنگ بود در واقعه واقعیته که متاسفانه تو دنیا امروزی وجود داره http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(29).gifوب خیلی خوبی داری
پاسخ:مر30 گلم


●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·●
ساعت17:27---27 آذر 1393
منم وبتو دوس دارم باز سر میزنم تو هم بزن
پاسخ:لینکت می کنم تابتونم بت سربزنم


ترلان
ساعت0:10---7 شهريور 1393
همیشه که نه !ولی گاهـــــــی ..

میان بودن و خواستن فاصله ایست ...

وقت هایی هست که کسی را با تمام وجود می خواهی.....

حتی به خاطرش نفس میکشی...

زندگی میکنی...

دنیا برایت زیبا می شوداما....

بودنت در کنارش جایز نیست .....

و این خواستن همان آرزو و یا رویایی اشتباه است...

آنجایی که او حتی ذره ای از حس تو نمی داند....


لیلا
ساعت11:07---1 شهريور 1393
سلام عالی بود لایــــــــــــــــــــک دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم .میروم از رفتن من شاد باش از عذاب دیدنم ازاد باش
پاسخ:اخ دلموشکستی بروحالشوببر


parisa
ساعت9:36---1 شهريور 1393
دختره استاتوس گذاشته درد زایمان خیلى زیاده پسره کامنت گذاشته درکت میکنم,پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا دیگه کار از زیر ابرو برداشتن گذشته
پاسخ:هی وای من


maryami
ساعت20:28---31 مرداد 1393
❤✔❗زٍیْــْ‌آدٍيْــٰ عــٰ‌آشٍقـ‌ـ نَـ‌شْـ‏وْ❗✔❤

❤✔❗زٍیْــْ‌آدٍيْــٰـ اِعــّـ‌تٍـ‏مْـٰ‌آدْ نَـــک‌ُـ‌ن❗✔❤

❤✔❗چُــ‌ْوٌنْ هًــ‌مْيـ‌نْ زٍیْـــْـ‌آدْي بَــ‌عْـدًاً دٰآْغْــ‌وْنٍــ‌تْ مٍــ‌یْکُــنِـ‌هْ❗✔❤


سحر
ساعت10:32---27 مرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.
http://goo.gl/rI2y0J
پاسخ:چراکه نه
پاسخ:دوم وب ماله تو من تورولینک کنم یاوب خودموبزارم تواین سایته؟؟؟


کاوه
ساعت5:57---27 مرداد 1393
سلام...مطلب قشنگی بود...!
ولی خب لحنش خیییلی تند بود .
اینطور نیس؟!
پاسخ:نخیراینطورنیست :d


AmirrezA
ساعت23:31---26 مرداد 1393
سلام وب خیلی زیبا خوبی دارین واقعا عالی لینکتون کردم خوشحال میشم بهم سر بزنین و اگه دوست داشتین لینکم کنین
http://tanhayi-amirreza.loxblog.com
پاسخ:چراکه نه


MAHTAB
ساعت16:59---26 مرداد 1393
اوووووووووووووووووووووووووو
شما جی بیه خودمونی عایا؟؟؟؟!!!!!!
خیلیییییییییییی فلسفی حرفیدی
نه واقعا دمت گرررررررررررررم
بچم باعث افتاره والا مردم!!!

پاسخ:افتاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟افتخاردرس بنویس برادر کلمه به این گشنگی رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld