♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
من...........

آخه کی گفته هرکی خوشگله باید 10تا دوس پسر

 

داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا من که هم خوشگلم و باکسی نیستم.....
.
.
.
.
.
.
.
.
الان فهمیدین من خوشگلم وباکسی نیستیم باید

 

بیشترتوضیح بدم ؟؟؟؟؟:)) 

 



نظرات شما عزیزان:

,وحیده
ساعت16:24---30 خرداد 1393
به چشمانت بیاموز که هرکس ارزش دیدن ندارد
پاسخ:واقعا درسته
پاسخ:وا الان ه اخرتودیدم فک کردم وحیدخالی اوا وحیدهمونه اخخخخخخخخخخ واقعااااااااااااااااااااااااااا کلی متعجب شدم چه جوری دلت راضی شدیه نظربدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلرام
ساعت20:37---18 خرداد 1393
آفرییییین افریییین
پاسخ:ممنون


عشق2طرفه
ساعت11:39---14 خرداد 1393
مگه چهار نفرین؟؟
پاسخ:نه محض آشنایی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld