♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت19:15---20 مرداد 1394
میگن سخت نگیر....
اگه اسون بگیرمش که میپره میره...
واونوقت من میمونم وتنهایی ام
..................
سلام ابجی خوبی؟چخبرا؟خوش میگذره؟اهنگ وبت خیلی خوشمله...
پاسخ:میسی گلم خودمم خیلی دوسش دارم


vahed
ساعت12:41---15 مرداد 1394
تنفس شروع زندگیست..
عشق قسمتی از زندگیست..
دوست خوب قلب زندگیست


mohammad
ساعت11:27---12 مرداد 1394
فکر کنم....

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد...

از چشمم

اشک می آید!
پاسخ:نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند.. میگویند حساسیت فصلی ست.. آری… من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم.


فزه
ساعت20:32---8 مرداد 1394
اگه تو عاشقم شدی من دیوونتم دیوونه
پاسخ:فزه بعدکلاس زبان بیا خونمون خخخخخخخخ


فزه
ساعت16:44---8 مرداد 1394
ایول گیتی وبت حرف نداره عاشق قالبش شدم
پاسخ:نه بابا مرسی منم عاشق تو شدم نظرت؟؟؟


Ar@sh
ساعت8:47---5 مرداد 1394
دختره تو واتساپ پی ام داده برام فیلم میفرستی براش فرستادم میگه ببخشید نت ندارم دانلود میکنی برام بفرسی

من��

من��

من��

دو روزه هیچی نخوردم با کسیم حرف نزدم خودشون که از درد بی شوهری دیونه شدن مارم اینطوری میخوان دیونه کنن
پاسخ:هی ازدست این دخترای خل وچل


Ar@sh
ساعت8:38---5 مرداد 1394
آدم سالادو دوس داره واسه سسش...
دخترو دوس داره واسه!؟؟!
..
مهربونیاش:|
یه صلوات عنایت کنید...،
حالا نوبت دختر خانومای گل هستش که جواب بدن
آدم تفنگو دوس داره واسه؟...
تیرش
پسرودوس داره واسه؟؟؟

جیبش
یه صلوات دیگه
تو هم بمیر با اون فکر خرابت
پاسخ:واقعانا من برم بمیرم


Ar@sh
ساعت11:31---30 تير 1394
بابام وقتی که قبض برق رو امروز دید
صبح موقع رفتن سر کار
.
.
.
.
.
موتور کولر رو با خودش برداشت برد :|
پاسخ:منم بابام رفته مسافرت کلید خاموش روشنو برده دارم سیمارو بهم می زنم تا روشنش کنم


Ar@sh
ساعت11:21---30 تير 1394
به دختره میگم : عـــزیزم اینـــستـا داری ؟

واااااای اصـن اسمـشو نـیار

میگــم چطور: میگه من از اینــیستـا اصـلا خوشـم نمیـاد

فقطـ مسـے و ژاوی ....

از یکی از تیمارستانای تهران پست میزارم .. آب و هوا خوبه ...
فرستنده : م مینودشتے ...
پاسخ:خخخ


ali
ساعت19:09---29 تير 1394
دستهایم به آرزوهایم نرسید آنها بسیار دورند !
اما درخت سبز صبرم می گوید :
امیدی هست ...
دعایی هست ...
خدایی هست ...

sunboy8.loxblog.com


parimah
ساعت10:23---28 تير 1394
پنجره شناخت آدمیان...


باز بینی زندگی نیکان است ...


پاسخ:لایک


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت0:56---13 تير 1394
گاهی که در سرم کلاس منطق برپاست ... ،
تا ختم جلسه اعلام می شود ،
دلتنگی مثل سگ ،
پاچه ی دلم را می گیرد ،
حریف ِ دل شدن ،
دندان تیز تر از سگ می خواهد


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت11:47---12 تير 1394
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند..


میگویند حساسیت فصلی ست..


آری…


من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم.


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت19:36---10 تير 1394
تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت19:36---10 تير 1394
تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد


parimah
ساعت19:35---10 تير 1394
کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم


parimah
ساعت19:35---10 تير 1394
درسکوت دادگاه سرنوشت
عشق برما حکم سنگینی نوشت
گفته شد دل داده ها از هم جدا
وای بر این حکم و این قانون زشت
*


بهنام
ساعت19:18---10 تير 1394

پروردگارا:
یک ذهن ارام...
یک تن سالم...
یک خیال راحت...
یک سال قشنگ...
یک خبر خوش...یک خوشی از ته دل...
نصیب دوستانم کن.


pj
ساعت20:08---9 تير 1394
قشنگ بود . مرسی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld